subliñados de EMERXENCIA (Maurizio Ferraris, Euseino?)

 

A ontoloxía, o que existe, é diferente da epistemoloxía, o que sabemos ou cremos que sabemos (21)

…………………………………………..

Os valores non caen do ceo, emerxen do mundo (25)

…………………………………………..

(…) o posmodernismo é o fillo malcriado do idealismo transcendental (27)

…………………………………………..

A perfección (…) explícase pola dispoñibilidade de tempo e de materia (32)

…………………………………………..

Non existe descontinuidade entre a orixe da vida e a construción da cultura (38)

……………………………………………

O ideal dunha teoría dos todos é a cerna do realismo transcendental e segue a dialéctica inscrición / iteración / alteración (43)

……………………………………………..

O problema non é explicar como a mente se refire ao mundo senón máis ben como a mente emerxe do mundo (44)

………………………………………………

A principal característica do individuos é a de ser externos a outros individuos (51)

………………………………………………

Existir é resistir pero resistir é persistir ( 57, salientado orixinal)

……………………………………………….

Hai dúas hipóteses, a que ofrece o significado pentecostal e a que ofrece o significado emerxente (65)

………………………………………………..

(…) icnoloxía, a doutrina das pegadas que aínda non son psique (68)

………………………………………………..

Defender que a calidade e autenticidade caen do ceo (…) é profesar unha relixión supersticiosa (73)

…………………………………………………

Antes ou despois, a dirección conduce a algures e determina unha iteracción (78)

…………………………………………………

O trazo característico da tecnoloxía é a iteracción (86)

……………………………………………..

Un exemplo de pai non é un pai exemplar, único que o sexa por un casual; e se fose un pai exemplar, en certa medida deixaría de ser un bo exemplo de pai (92)

………………………………………………

A alteración é a xénese do significado consciente e, ao mesmo tempo, da propia consciencia (100)

………………………………………………

A abstracción que implica a escritura constitúe a proba máis evidente  do predominio do significado emerxencial sobre o significado pentecostal (102)

……………………………………………….

A documentalidade non só é un acontecemento burocrático; a escritura fai posible a existencia dos obxectos sociais e, despois destes, da ciencia como acontecemento social que se inicia cando se comparten, fixan e transmiten documentos (104)

……………………………………………….

De aí a necesidade de pasar do derridiano “Nada existe fóra do texto” a “Nada social existe fóra do texto” (112, salientados orixinais)

………………………………………………..

(…) a humanización do ser humano pasa por procesos de adestramento, imitación e motivación que teñen un carácter esencialmente documental (117)

…………………………………………………

De feito, a posesión dos medios de inscrición constitúe un poder exactamente igual ao da posesión dos medios de produción (121)

………………………………………………….

Tratar de entender que é o que determina a acción é ocuparse de política (125)

…………………………………………………..

O modelo de servidume voluntaria nace (…) dunha constatación de facto: non é verdade que o home nace libre, e sobre todo, é dubidoso que aspire a chegar a selo, desde o momento en que a nosa principal experiencia histórica demostra que o amor polas cadeas é un dos trazos característicos do ser humano (126-127)

…………………………………………………..

(…) a exemplaridade amosa como o pensamento emerxe da realidade e indica a converxencia entre a mente e o mundo (129)

…………………………………………………..

O realismo e o antirrealismo teñen implicacións políticas e culturais que van moito máis alá da esfera académica (134)

……………………………………………………

(…) o heroe de Dickens sempre é un burgués caritativo (141)

…………………………………………………

O aspecto crucial do culturalismo reside na súa infasificabilidade (146)

…………………………………………………

A Web é unha gran forma de emerxencia (151)

………………………………………………….

A técnica, velaquí a cuestión, non é alienación senón revelación (153)

………………………………………………….

A visión da alienación é un tanto mitolóxica, ademais de falsa (153)

………………………………………………….

O capitalismo como control dos medios de produción debe ser substituído pola tecnoloxía como produción de humanidade (160)

…………………………………………………..

A realidade social non se constrúe precisamente de xeito activo, máis ben padécese de modo pasivo (165)

…………………………………………………….

A inemendabilidade constitúe o principio da emancipación ( 167)

…………………………………………………….

(…) a submisión constitúe o carácter fundamental do ser humano (167)

……………………………………………………..

A desobediencia non chega e a  resistencia débese transformar en exemplaridade (172)

………………………………………………………

O exemplo chega antes que a norma e despois constitúea (177)

………………………………………………………

(….) as accións exemplares son reaccións (181)

Un comentario sobre “subliñados de EMERXENCIA (Maurizio Ferraris, Euseino?)

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s